Grąžinimas ir keitimas

Prekių grąžinimas ir keitimas

Gavę nekokybišką ar brokuotą prekę nedelsiant susisiekite su mumis telefonu arba el. paštu dėl keitimo arba grąžinimo sąlygų. Jūs turite teisę ją grąžinti ar pakeisti į kitą, per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo.

Prekių grąžinimas ir keitimas.

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 3 punktu; žr. informaciją Lietuvos Respublikos civilinio kodekso tinklalapyje https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.8A39C83848CB/asr, pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ar pilnai užpildytą grąžinimo/keitimo formą.
4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 3 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą. t.y. Pirkėjui negrąžinami pinigai už pristatymą, jeigu pristatymas buvo nemokamas, tuomet pristatymo išlaidos išskaičiuojamos iš prekės kainos.

Kokybiškos prekės nėra grąžinamos ar keičiamos, vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 3 punktu ,,sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus gaminamų prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;”

Pageidavimą grąžinti/pakeisti nekokybišką prekę pareikšti galite el. paštu: klauskite@karaliskajuvelyrika.lt , išsiųsdami užpildytą grąžinimo formą arba išsiųsdami kartu su registruota siunta.

Dėl grąžinamos siuntos lipduko kreipkitės į mus el. paštu: klauskite@karaliskajuvelyrika.lt .

Užpildytą formą ir supakuotą produktą siųskite registruotu paštu į nurodytą adresą žemiau, arba į bet kurį paštomatą, esantį Šiaulių mieste.

Nurodykite Gavėją:
UAB Karališka Juvelyrika“
Vilniaus g. 146-1- Šiauliai, 76297, Lietuva
info@karaliskajuvelyrika.lt
+37067797706

Pinigai už grąžintą prekę bus grąžinti į Jūsų banko sąskaitą per 1-3 darbo dienas nuo tos dienos, kai pasieks grąžintos prekės pardavėją.